1561413600 vs 1434232800 page:aktualnosci
Array ( )

Formualrz Promocyjny

Imię i nazwisko*:
Telefon*:
Email:

Podanie w/w danych jest dobrowolne, ale niezbędne do obsługi powyższego zgłoszenia. Wysłanie formularza jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na wykorzystywanie
i przetwarzanie, w tym również w przyszłości, w/w danych osobowych w celach marketingowych i statystycznych przez Porsche Inter Auto Polska Sp. z o.o. z siedzibą przy
ul. Połczyńskiej 118a, 01-304 Warszawa. Jednocześnie przyjmuję do wiadomości, iż przysługuje mi prawo do wglądu, wstrzymania przetwarzania oraz usunięcia w/w danych osobowych.


Warning: mysql_query(): Access denied for user 'UNKNOWN_USER'@'localhost' (using password: NO) in /nowy_index-utf.php on line 913

Warning: mysql_query(): A link to the server could not be established in /nowy_index-utf.php on line 913

Warning: mysql_fetch_array() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /nowy_index-utf.php on line 915
// https://www.facebook.com/PorscheInterAutoPL/

Wróć do Aktualności

2015-04-20

Światowe premiery C Coupe GTE oraz Scirocco GTS

- Nowatorskie, studyjne Coupe od Volkswagena daje przedsmak stylistyki przyszłych sportowych limuzyn
- Nowa edycja legendarnego Sirocco GTS z silnikiem TSI o mocy 162kW/220 KM

Poznań, 20 kwietnia 2015 r. - Podczas rozpoczętej wczoraj wystawy samochodowej Auto Shanghai 2015, Volkswagen prezentuje po raz pierwszy na świecie model C Coupe GTE. Ponad pięciometrowy, czterodrzwiowy samochód studyjny, przeznaczony na rynek chiński, to model równie ekskluzywny, co perfekcyjnie wykonany i budzący emocje. C Coupe GTE ma hybrydowy zespół napędowy typu plug-in, którego silniki wytwarzają systemowy moment obrotowy o imponującej wartości 500 Nm. Ponadto, podczas Auto Shanghai 2015 swoją premierę świętuje Scirocco GTS - nowa generacja legendarnego modelu z roku 1982.

Nowatorska stylistyka C Coupe GTE pozwala zorientować się jak będą w przyszłości wyglądały najbardziej ekskluzywne modele Volkswagena. Auto urzeka kształtem niezależnie od tego, z jakiej perspektywy na nie spojrzeć - długa maska podkreśla jego gabaryty, z kolei z boku rzucają się w oczy elegancko poprowadzone linie nadwozia z pochylonymi szybami i dwoma poziomymi przetłoczniami karoserii dominującymi w stylistyce C Coupe GTE. Podział ten widać również z tyłu nadwozia, gdzie uwypukla on szerokość samochodu.

C Coupe GTE jest wyposażony w najnowocześniejszy hybrydowy zespół napędowy typu plug-in. Składa się on z benzynowego, czterocylindrowego silnika z turbosprężarką i bezpośrednim wtryskiem paliwa (TSI), z 8-biegowej automatycznej skrzyni biegów i wbudowanego w jej moduł silnika elektrycznego oraz z akumulatora litowo-jonowego. Jednostka TSI osiąga moc 155 kW/210 KM, elektryczna natomiast - 91 kW/124 KM. Hybrydowy zespół napędowy wytwarza moc systemową 180 kW/245 KM oraz moment obrotowy o imponującej wartości 500 Nm. Akumulator umieszczony z tyłu nadwozia można ładować zarówno podczas jazdy, jak i stacjonarnie. C Coupe GTE może się poruszać w trybie wyłącznie elektrycznym (do prędkości 130 km/h), nie emitując przy tym żadnych szkodliwych substancji. Maksymalny zasięg przy takim napędzie wynosi 50 km. Średnie zużycie paliwa w trybie mieszanym (NEDC dla pojazdów hybrydowych plug-in) wynosi 2,3 litra na 100 km. Wartość ta odpowiada emisji CO2 wynoszącej jedynie 55 gram na kilometr. Całkowity zasięg samochodu wynosi ponad 800 km.

Chociaż tak oszczędne, C Coupe GTE jest autem o sportowych ambicjach - do 100 km/h rozpędza się w ciągu 8,6 s i potrafi osiągnąć prędkość 232 km/h.

Drugi model, Scirocco GTS, nawiązuje do historycznego pierwszego Scirocco GTS. Pojawiło się ono na rynku w 1982 roku i zarówno konstrukcyjnie, jak i pod względem stylistycznym było spokrewnione z Golfem GTI. Współczesne Scirocco GTS, dzięki silnikowi TSI o mocy 162 kW/220 KM oraz możliwości przyspieszenia do 100 km/h w 6,5 sekundy jest niezwykle dynamiczne. Jest przy tym bogato wyposażone - z zewnątrz, oprócz seryjnych 18-calowych obręczy kół "Norwich" ze stopów metali lekkich (w opcji są dostępne 19-calowe obręcze "Lugano") oraz elementów pakietu R-Line "Exterieur" (m.in. zderzaki w stylistyce "R-Line", poszerzane progi, krawędź dachu wyprofilowana na kształt spojlera oraz sportowy dyfuzor) wzrok przykuwają zaciski hamulcowe w kolorze czerwonym. Tak jak niegdyś Scirocco GTS z roku 1982, także współczesny model można będzie opcjonalnie zamówić z dwoma ozdobnymi pasami przebiegającymi od maski silnika, poprzez dach do pokrywy bagażnika.

Swoiste elementy stylistyczne dominują także we wnętrzu Scirocco GTS. W skład wyposażenia seryjnego wchodzą m.in. czarna podsufitka, dekoracyjne panele w kolorze fortepianowej czerni, ozdobne listwy na progach z napisem GTS, sportowa kierownica pokryta skórą i ozdobiona czerwonymi szwami, pedały ze stali szlachetnej, fotele ze napisem GTS oraz legendarna końcówka drążka zmiany biegów, przypominająca piłeczkę do gry w golfa.

źródło: bank prasowy

*) Informacje zawarte na stronie nie są prawnie wiążące i nie mają charakteru oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego. Zamieszczone na witrynie zdjęcia jedynie przykładowo obrazują prezentowane treści. Niektóre elementy wyposażenia opisane i demonstrowane na stronie mogą być dostępne tylko w wybranych krajach lub wyłącznie za dodatkową opłatą. Dla uzyskania aktualnych specyfikacji produktów w danym kraju należy kontaktować się z autoryzowanym przedstawicielem marki Volkswagen. Wszelkie wiążące ustalenia dotyczące wyposażenia i specyfikacji pojazdu następują każdorazowo w indywidualnej umowie zawieranej przez strony.

Poziomy CO2 lub poziomy zużycia paliwa przedstawione na niniejszej stronie są poziomami, które zostały określone podczas świadectwa homologacji pojazdu. Poziomy te mogły zostać niewłaściwie określone. Dokładamy wszelkich starań aby wyjaśnić tę kwestię możliwie jak najszybciej i, jeśli zajdzie taka potrzeba, dokonamy korekty tych poziomów we współpracy z odpowiednimi władzami.

Skorzystaj z serwisu
694 001 530