1561413600 vs 1434232800 page:aktualnosci
Array ( )

Formualrz Promocyjny

Imię i nazwisko*:
Telefon*:
Email:

Podanie w/w danych jest dobrowolne, ale niezbędne do obsługi powyższego zgłoszenia. Wysłanie formularza jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na wykorzystywanie
i przetwarzanie, w tym również w przyszłości, w/w danych osobowych w celach marketingowych i statystycznych przez Porsche Inter Auto Polska Sp. z o.o. z siedzibą przy
ul. Połczyńskiej 118a, 01-304 Warszawa. Jednocześnie przyjmuję do wiadomości, iż przysługuje mi prawo do wglądu, wstrzymania przetwarzania oraz usunięcia w/w danych osobowych.


Warning: mysql_query(): Access denied for user 'UNKNOWN_USER'@'localhost' (using password: NO) in /nowy_index-utf.php on line 913

Warning: mysql_query(): A link to the server could not be established in /nowy_index-utf.php on line 913

Warning: mysql_fetch_array() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /nowy_index-utf.php on line 915
// https://www.facebook.com/PorscheInterAutoPL/

Wróć do Aktualności

2015-05-26

Golf GTE - pierwsza hybryda plug-in z genami Golfa GTI

Golf GTE o mocy 204 KM może przejechać do 50 km korzystając tylko z napędu elektrycznego
Golf GTE robi wrażenie - zużycie paliwa 1,5 l/100 km, zużycie energii 11,4 kWh/100 km wg NEFZ

Dziesięć ważnych faktów związanych z Golfem GTE:
1. Golf GTE może przejechać w trybie elektrycznym do 50 kilometrów; łączny zasięg wynosi około 940 kilometrów.
2. Średnie zużycie paliwa wynosi 1,5 l/100 km, a zużycie energii 11,4 kWh/100 km (NEFZ), co odpowiada emisji CO2 na poziomie 35 g/km.
3. Po wprowadzeniu wersji GTE, Golf jest pierwszym samochodem na świecie, który oferowany jest ze wszystkimi liczącymi się obecnie rodzajami napędu.
4. Nowy Golf GTE jest jednocześnie samochodem zero-emisyjnym i autem przeznaczonym do pokonywania długich tras.
5. Silnik z bezpośrednim wtryskiem i doładowaniem (TSI) Golfa GTE rozwija moc 110 kW/150 KM, silnik elektryczny - 75 kW/102 KM.
6. Moc systemowa układu hybrydowego plug-in wynosi 150 kW/204 KM; maksymalny moment obrotowy to 350 Nm.
7. Po GTI i GTD, Golf GTE jest trzecim GT w tej serii modeli, ma te same sportowe geny.
8. Nowy Golf GTE rozwija prędkość 222 km/h i przyspiesza do 100 km/h w zaledwie 7,6 sekundy.
9. Do wyposażenia seryjnego należą reflektory diodowe i system radiowy Composition Media z 6,5-calowym wyświetlaczem.
10. Golf GTE dostępny będzie w Polsce pod koniec 2015 roku.

Poznań, 26 maja 2015 r. - Nowy Golf GTE jest obecnie jednym z najbardziej innowacyjnych, kompaktowych modeli na rynku. Jest sportowy jak legendarny Golf GTI i Golf GTD, a jednocześnie po wciśnięciu przycisku porusza się wyłącznie z napędem elektrycznym, nie emitując szkodliwych substancji. Stylistyka, elementy wyposażenia i charakter do Golfa GTE zostały bezpośrednie przeniesione z Golfów GTI i GTD.

Golf GTE jest napędzany silnikiem benzynowym z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem (1.4 TSI) o mocy 110 kW/150 KM i silnikiem elektrycznym o mocy 75 kW/102 KM. Te dwa silniki, we współpracy z przygotowaną specjalnie dla modeli hybrydowych, 6-biegową przekładnią dwusprzęgłową DSG, tworzą ekologiczną i równocześnie dynamiczną jednostkę napędową, której moc systemowa wynosi 150 kW/204 KM. Silniki w nowym GTE są gotowe by zgodnie z życzeniem zmienić go w dynamiczne GTI lub bezgłośne, zero-emisyjne auto w stylu e-Golfa.

Wzorcowo oszczędny

Golfa GTE charakteryzuje średnie zużycie paliwa 1,5 l/100 km (emisja CO2 35 g/km) i zużycie energii 11,4 kWh/100 km (wg NEFZ dla samochodów hybrydowych). Zasięg z napędem wyłącznie elektrycznym wynosi 50 kilometrów, zasięg łączny to około 940 kilometrów.

Tryb E - Golf zero-emisyjny

Kierowcy, którzy codziennie pokonują głównie krótkie trasy, mogą korzystać tylko z elektrycznego napędu (po włączeniu trybu E odpowiednim przyciskiem) i nie emitować szkodliwych substancji. Wystarczy wieczorem podłączyć baterię do normalnego gniazdka domowej instalacji elektrycznej, ładować przez około trzy godziny i 45 minut (do osiągnięcia 100 procent pojemności baterii) i gotowe. Jeżeli bateria ładowana jest ze stacji Wallbox (stacja ładowania do domowego garażu) lub publicznych stacji ładowania, naładowanie baterii w 100 procentach trwa około dwie godziny i 15 minut.

Podczas dłuższych tras, dzięki inteligentnym możliwościom sterowania Golfa GTE, kierowca może zadbać, aby na koniec trasy - na przykład po wjeździe do miasta - za napęd odpowiedzialny był wyłącznie silnik elektryczny. Tak więc Golf GTE jest nie tylko dynamicznym, lecz także ekstremalnie oszczędnym, wszechstronnym autem na długie trasy.

Tryb GTE - samochód sportowy

Cechy zgodne z zasadami zrównoważonego rozwoju połączone są w Golfie GTE z osiągami godnymi oznaczenia GT (Gran Tourismo). Po włączeniu trybu GTE wykorzystywana jest pełna moc silnika TSI: Golf GTE przyspiesza do 60 km/h w zaledwie 4,9 sekundy, a do 100 km/h w 7,6 sekundy i rozwija prędkość maksymalną 222 km/h. Prędkość maksymalna jest drugorzędną wartością. Bardziej interesujący jest sposób, w jaki silnik benzynowy wraz z elektrycznym, dzięki maksymalnemu momentowi obrotowemu 350 Nm, napędzają Golfa GTE. Golf GTE zasilany wyłącznie silnikiem elektrycznym rozpędza się maksymalnie do 130 km/h.

Wyposażenie GTE

Nowy Golf posiada bogate, nadające mu sportowy charakter wyposażenie. Seryjnie montowane są między innymi diodowe reflektory i diodowe światła do jazdy w dzień (o grafice w kształcie litery C, umieszczone w zmodyfikowanym zderzaku), ciemnoczerwone, diodowe światła tylne i 16-calowe obręcze ze stopu metali lekkich (opcjonalnie 18-calowe). Typowy dla Golfa GTI czerwony pasek na osłonie chłodnicy i reflektorach w Golfie GTE ma kolor niebieski. Seryjne elementy we wnętrzu to na przykład sportowe fotele w stylu GTI (w GTE: w niebieską kratę), wielofunkcyjna sportowa kierownica obszyta skórą, czarna podsufitka i poszycie w drzwiach, system Infotainment klasy Highend Composition Media z 6,5-calowym wyświetlaczem, niebieskie elementy oświetlenia wnętrza, mobilne usługi online, tryb GTE z e-Boost i Soundaktor, nakładki na pedały ze stali nierdzewnej i niebieskie, kontrastowe szwy na siedzeniach, kierownicy i gałce dźwigni zmiany biegów.

Wyjątkowe spektrum napędów

Volkswagen jest pierwszym na świecie producentem samochodów, który - w ramach jednej serii - może zaoferować wszystkie liczące się obecnie rodzaje napędu. Po debiucie Golfa GTE klienci Golfa mają po raz pierwszy możliwość wyboru między napędem benzynowym, wysokoprężnym, na gaz ziemny, elektrycznym i hybrydowym plug-in.

Mówiąc o napędach hybrydowych warto wspomnieć, że Golf GTE jest po Touaregu Hybrid i Jettcie Hybrid trzecim modelem hybrydowym w ofercie Volkswagena. Czwartym będzie Passat, w którym Volkswagen zamierza zastosować podobny system plug-in, w jaki wyposażono Golfa GTE.

źródło: bank prasowy

*) Informacje zawarte na stronie nie są prawnie wiążące i nie mają charakteru oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego. Zamieszczone na witrynie zdjęcia jedynie przykładowo obrazują prezentowane treści. Niektóre elementy wyposażenia opisane i demonstrowane na stronie mogą być dostępne tylko w wybranych krajach lub wyłącznie za dodatkową opłatą. Dla uzyskania aktualnych specyfikacji produktów w danym kraju należy kontaktować się z autoryzowanym przedstawicielem marki Volkswagen. Wszelkie wiążące ustalenia dotyczące wyposażenia i specyfikacji pojazdu następują każdorazowo w indywidualnej umowie zawieranej przez strony.

Poziomy CO2 lub poziomy zużycia paliwa przedstawione na niniejszej stronie są poziomami, które zostały określone podczas świadectwa homologacji pojazdu. Poziomy te mogły zostać niewłaściwie określone. Dokładamy wszelkich starań aby wyjaśnić tę kwestię możliwie jak najszybciej i, jeśli zajdzie taka potrzeba, dokonamy korekty tych poziomów we współpracy z odpowiednimi władzami.

Skorzystaj z serwisu
694 001 530